torsdag 10 september 2009

En liiiten smygtitt....

...kan jag äntligen visa!
Nu har jag postat en stor hög med Dt-alster
till Magnolia, ska bli kul att se om något av det
hamnar i det nya magazinet...

A liiiitle sneakpeak finally...
I have psoted a bunch of Dt-stuff to Magnolia,

it will be fun to see if there is any room in the new
magazine for any of this...



I helgen ska jag på scrapträff strax utanför Falköping.
Det ska bli såååå roligt att få träffa mina pysselvänner
igen! Jag hoppas jag ska hinna med att färglägga lite nya
fina Magnoliamotiv då....

This weekend I am going on a scrapevent right outsside
the town where I live. It will be soooo much fun seing my
craftingfriends again! I am hoping to get the chance to
colour some new Magnoliamotives then...


Have a nice weekend!//Lillemor

2 kommentarer:

  1. Oh, så vacker blomma.
    Jag o Liselotte räknar med att du tar med MÅNGA kort så vi kan inspireras ; )
    Det ska verkligen bli jättekul att ses.

    Syns 9.15 : )
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du gör!

    Jag ska också på träffen imorgon och det ska bli jätteroligt.

    Vi ses!
    /Karin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!
Thanks for your comment!